Thursday 26 January 2012

CUTI HARI 6

SALAM
nak cerita aku jalan-jalan waktu hari minggu, hari tu aku sebenarnya macam malas je nak keluar jalan-jalan dan turutkan je kaki ni sebab fikir bila lagi nak ke London kalau tidak gunakan sebaik mungkin mase ni..urmmm



ARSENAL? tu la tempat pertama aku jalan-jalan. teman member beli jersi dari kedai club arsenal?bunya macam seronok kan? tetapi bagi saya x pun ..sebab saya x suka sejuk2...Lelah adalah penghalang aku cergas lebih batas..urmmm



Urmmm..kenal kan BIG BEN,EYE on LONDON? ni la tempat yang patut lawat jika ke london ni.2 tempat ni memang dekat dengan IMO headquarters ...kalau berjalan tu adalah dalam 20minit, tapi kalau masa rehat nak kata pergi sini, nak tengok pada tingkap pun x ada masa...biasalah buat-buat sibuk kn?






London Bridge? penah dengar kan? penat jalan sepanjang sungai ni...abis kalau x pergi satu kerugian yang amat besar sekali, nasib baik ada member yang boleh ambil gambar saya disini, kalau tidak kena ambil sendiri..huhuhuuu

No comments: