Monday 9 January 2012

London 07012012

Hari kedua aku di london dan selepas jam 4ptg aku bermesyuarat dengan deligasi malaysia untuk mesyuarat EEDI aku ambil keputusan akan keluar berjalan-jalan sekitar kawasan paddington..
Aku tidak rasa hendak jalan jauh-jauh sebab ada baiknya melihat kawasan sekitar sebelum ke kawasan lagi jauh...hanya berjalan kaki aku dan syarul meneroka setiap inci paddington ni dan terlalu besar kawasan jajahan ni. Kalu boleh dilihat digambar aku ingin menyewa basikal untuk berjalan disekitar dan disebabkan tiada syiling aku batalkan niat aku..
Bot spt dlm gambar adalah dijadikan rumah untuk mereka yang suka mempunyai kehidupan seperti orang air,lihatlah memang moden betul bot air dia dan sedikit sebanyak menjadikan rumah mereka menginap dan ini kerana pasaran harga rumah di kawasan ini lebih daripada 5ratus ribu pound se unit.
Oxford circus dimana station underground untuk menghubungi Oxfort street dimana terkenal dengan dunia membelibelah...nasib baik isteri x ikut,kalu tidak habislah sisuami kn?

No comments: